Friday, September 26, 2014

Abdellah. Marokas


Na va, dar vienas vaikinas iš vakarų Afrikos platumų, Maroko. Susipažinom netikėtai Vokietijoj, kai aš grįžinėjau į Lietuvą iš Italijos o jis visai nesenai buvo atvykęs studijuot į Vokietiją. Prisipažinsiu, buvo neįmanoma nepastebėt jo nuostabių garbanų. :))

O štai ir klausimėliai:






Papasakok trumpai apie save.


Mano vardas Abdellah ir man šiuo metu 20 metų. Aš esu iš Maroko.

Ką veiki šiuo metu?

Studijuoju. 








Tavo hobiai?
Labiausiai mėgstu keliauti, o kiti hobiai: muzika, piešimas, tapyba.



Kokią muziką mėgsti? 


Labiausiai mėgstu seną muziką: rokenrolą, bliuzą, psichodelinį roką, regi ar trance muziką. Pavyzdžiui Pink Floyd  ar Xavier Rudd dainą "Spirit bird" nes ji man leidžia  pasijausti laisvu ar net dainuoti kartu. 



Ar tau patinka keliauti?
O taip, aš tikrai mėgstu keliauti. Pati gražiausia vieta yra Maroke. Ji vadinama rojaus slėniu. Ten taip ramu ir daugybė kalnų (beje aš dievinu kalnus). Kaskart būdamas ten pamirštu, kas aš esu, viską...




Įsimintiniausias įvykis. 
Vieną kartą aš buvau mieste, kuris vadinasi Ketama. Šiame mieste yra be galo daug marihuanos plantacijų, mafijos būrių ir mažai policijos. Aš buvau vienas ir neturėjau nė cento kišenėje. Ketame visi, kurie augina marihuaną, labai pergyvena dėl savo plantacijų saugumo tad nieko keisto jog prie manęs prisiartino du vyrai su ginklais rankoje ir ėmė klausinėti, ką aš čia veikiu. Aš tik norėjau praūkyti ("I love it!") ir jie mane pakvietė parūkyti drauge. Aš buvau toks įsigandęs nes jie atrodė lyg iš kokios mafijos, bet mes puikiai praleidomę laiką kartu ir esame draugai iki šios dienos. 



Jei dabar galėtum ką nors pasakyti visam pasauliui, ką pasakytum? 
Nustokime žudyti vieni kitus. 











1 comment: