Sunday, September 28, 2014

Jalil. Marokas.


Su Jalil susipažinau internete, kai paklausiau ar kas iš Maroko keliautojų grupės nenorėtų pasidalinti savo istorija nes marokiečiai labai mėgsta keliaut ir buvo smalsu sužinot apie kitų istorijas, ne tik savo draugų. Pripažinsiu, tikrai nenusivyliau. Tiek daug kalbėjom apie keliones, žmones, pasaulio suvokimą jog galop net pasiūlė man atvykt į Maroką ir drauge pakeliaut autostopu. :) kiek jau teko susidurt, marokiečiai tikrai draugiški žmonės. 
Uždaviau jam tuos pačius klausimus, kaip ir kitiems tačiau jau pirma jo parašyta eilutė "Aš pradėsiu nuo paskutinio klausimo"  privertė nusišypsot nes visi pokyčiai į naudą tad žinojau, kad su jo (nors ir trupu) visai iš kito galo pradėtu atsakymu teks tvarkytis kitaip nei buvo jau įprasta. 

Jei dabar galėtum ką nors pasakyti visam pasauliui, ką pasakytum?
Jokia doktrina nėra aukščiau nei laisvė.

Kuo užsiimi gyvenime?
Šiuo metu nedirbu ir tiesiog keliauju po visą šalį. Tiesa, anksčiau dirbau su keletu žmonių iš Jungtinės Karalystės. Padėjome vaikams kalnuose. Veždavome jiem maisto, rūbų ir pan. 

Kokie tavo hobiai?

Mėgstu keliauti ir skaityti filosofines knygas.

Kokią muziką mėgsti?  

Man patinka 70-ųjų, 60-ųjų, 80-ųjų bei 90-ųjų muzika. Rokas, kantris, regis ir kita. 



Koks tavo įsimintyniausias nuotykis keliaujant? 
Man patinka keliauti dar turistų ar kitų keliautojų nepramintais keliais, vadinamais, laukiniais keliais. Ten ir laukia didžiausi nuotykiai.



Papasakok trumpai apie save.

Aš esu Jalil ir man 27-eri metai. Mano mėgstamiausias paskaymas "Gyvenk greit, mirk jaunas". Aš esu dvasiškas liberalus musulmonas. Nereligingas. Ir tai viskas. 










No comments:

Post a Comment