Monday, October 13, 2014

Zolati. Marokas

Pamačiau video (video čia)  ir nė neabejodama iškart parašiau Zolati. Susipažinom ir aaaaa, kaip širdis spurdėjo ir šypsena be galo plati kilo norint jums apie jį papasakot, pasidalint šią neapsakomos šyosenos savininko istorija. :))) toks įkvėpimas kyla jo beklausant, kad iki šiol nerandu sau vietos :)) 


Papasakok trumpai apei save.
Zolati Othmane. 20-ties metų iš El Jadida miesto, Maroko.

Ką veiki gyvenime?


Šiais metais (po 2 metų) baigiau bakalauro studijas ir ieškau darbo ar rėmėjo, kuris padėtu man finansiškai nes planuoju naują ir labai ilgą kelionę apie visą Afriką. 



Papasakok apie savo hobius.
Aš užsiimu banglenčių sportu, kultūrizmu. Taip pat mėgstu skaityti filosofines knygas bei senų laikų keliautojų knygas tokių, kaip Ibno Battuta, Jean Jacques Rousseau, Nietzsche and etc.).


Kokią muziką mėgsti?
 Muzika? Tikriausiai Gnava muzika.  

 Papasakok apie savo keliones.
Aš tieisog myliu keliavimą. Kelionės keičia mintis, suvokimą ar net sielą. Tai tarytum palaiminimas, kurio dėka galiu sutikti naujus žmones, mokytis, išmėginti kitokį gyvenimo būdą, ieškoti naujų patirčių, tyrinėti skirtingas tradicijas ar kultūras, žinoma, taip pat atrasti save patį. Svarbiausia, ką turite žinoti, jog keliaujant gyvenimas tampa tarytum gera knyga. Tačiau  skaitant šią gyvenimo knygą svarbiausia mokėti skaityti atsargiai. Tai gyvenimas, kuo mažiau skubame, tuo daugiau randame ir suprantame.  Man tai gyvenimas pėščiomis.
Aš jau nukeliavau pėščiomis 850 kilomentrų, su dviračiu 1200km. Na, o paskutinėje kelionėje, keliavau autostopu ir nukeliavau 3600km. 
Mane sužavėjo Sacharos dykumą, laukiniai paplūdimiai, kriokliai, fermos. Taip pat man labai patinka pačiam atrasti naujas vietas, kurių niekas nežino ir po to jomis galiu pasidalinti savo facebook'o puslapyje (spauskite čia). 

Pati gražiausia matyta vieta.
Tai mano pirma aplankyta vieta - Dakhlos dykuma. Aš vis dar prisimenu ten matytą saulėlydį. Tai buvo tiesiog neįtikėtina, bet tikra. 



Įdomiausias nuotykis.
 Pamenu, kai vieną vakarą pasistačiau palapinę prie jūros. Buvau labai pavargęs po 7 valandų kelionės pėščiomis ir trečią valandą nakties bangą tiesiog nubloškė mano palapinę. Visi mano rūbai, miegmaišis buvo tiesiog kiaurai šlapi. Pasidarė labai šalta ir man teko tęsti savo naktį gatvėje. Tačiau man tai viena geriausių patirčių.


Jei dabar galėtum bet ką pasakyti pasauliui, ką pasakytum?
"Jei baseino vanduo nejuda -  jis užsistovėjęs tampa purvinas, bet jei jis yra pilstomas,  maišomas - yra skaidriu ir aiškiu. Toks skaidrus, kaip keliaujants žmogus." Kurdish Proverb
Todėl mes turme keliauti. 
Apibendrinus visas keliones - tai neįtikėtini susitikimai, gyvenimas valstiečių šeimose, gyvenimo pamokos, kurias išmokstame kelyje, neįtikėtinos ir magiškos vietos, kurių nė nesitikėjai pamatyti, keitimasis šypsenomis. 
"Keliaudams per greit - pamirši viską dėl ko pradėjai keliauji". Būtent todėl man patinke keliauti pėščiomis.






No comments:

Post a Comment