Tuesday, October 21, 2014

Denas, kurio namai visas pasaulis

Šį kartą nedarysiu jokio pristatymo. Tiesiog paskaitykit ir patys suprasit. :))

Papasakok apie save. 

Mano vardas Denas, bet draugai mane vadina Meška. Aš gimiau Rusijoje 1989-aisiais metais tačiau mano tėva yra latviai tad ten praleidau 17-liką savo gyvenimo metų. 2006-taisias vienas persikėliau gyventi į Angliją. O ten teko gyventi įvairiausiuose miestuose: Leeds, Bradford, Middlesbrough, Newcastle, Liverpool, Manchester ir galop Londone. Beje per 2006-2012-ųjų metų laikotarpį taip pat teko aplankyti Škotiją ir Airiją. Tad save laikau 40% rusu, 40% anglu ir 20% latviu.  

Ką veiki gyvenime?

Man teko dirbti apie 20 skirtingų darbų: nuo valymo ir gaminimo iki padavėjo darbo baruose ar paslaugų sferoje, restoranuose. Pradėjau nuo pardavimų vadybininko, prekybos agento, skambučių centro administratorius, apklausų ir atlyginimų mokėjimo darbų. Taip pat dirbau mediku Raudonajame Kryžiūje St John's greitosios pagalbos skyriuje. Šį darbą gavau rinkdamas lėšas Raudonajo Kryžiaur organizacijai. Kai gyvenau Italijoje, metus savanoriavau Green Peace organizacijoje. Teko dalyvauti keletame protestų, mitingų ir demonstracijų. Šiuo metu dirbu anglų kalbos moktoju bei vertėju. Taip pat veriu auskarus ir sieju tai su savo ateities karjeros planais. 

Papasakok apie savo hobius. Ką mėgsti veikli laisvu laiku? 

Aš esu vyras, kuris daug kuo domisi ir turi daug hobių. Dievinu kalbotyrą bei mokytis kalbas. Šiuo metu moku kalbėti 5-iomis kalbosmis: latvių, rusų, anglų, italų bei ispanų. Mano svajonė yra išmokti 10 kalbų tad reikia dar 5. Taip pat mėgstu amatus (rankdarbius, juvelyriką), kurti rūbus ir kitus DIY dalykus (DIY - Do It Yourself. Lt-pasidaryk pats). Mokausi išgyvenimo technikų, augalų/gamtos medicinos. Tęsdamas savo medicinos mokslus norėčiau mokytis tik nutristinę mediciną taip pat sveikos gyvensenos ir veganizmo. Aš tiesiog myliu mediciną bei praktikuoju jogą, kovos menus tokius kaip Muay Thai, Tai Chi, užsiimu gimnastika, bėgioju ir einu į sporto salę. Dar mėgstu skaityti ir rašyti peoziją bei dainų žodžius. Dainuoju ir mokausi groti klasikine gitara. Nesenai pradėjau praktikuoti lucidinius sapnus, išroninio kūno praktikas ir kitas labiau dvasines praktikas. 

Kokią muziką mėgsti? 

Muzika yra didelė mano gyvenimo dalis. Tad aš mėgstu daug skirtingų laikotarpių bei atlikėjų muziką. Lengviau paskayti tai, ko nemėgstu - moderniosios elektronikos bei pop'so. Nemėgstu bendrai visko, kas yra komerciška. Nesu death metalo ar "šaukiančio mistinio triukšmo" muzikos mėgėjas. Žodžiai man yra svarbūs. Privilegijas teikius instrumentinėms dainoms su gerais žodžiais. 
Pastaruosius dvejus metus aš buvau 'užsikabinęs' už Gypsy Punk stiliaus muzikos. Favoritai Gogol Bordello!

Keletas nuorodų:

GOGOL BORDELLO - Trans-Continental Hustle 
Gogol Bordello - Not A Crime
Gogol Bordello - Immigraniada (We Comin' Rougher)
Gogol Bordello - Start Wearing Purple

Medicine For The People taip pat fantastiški:

Great Spirit, Nahko Bear (Medicine for the People)

Sublime (klasika) :)

Sublime - What I Got

Ar mėgsti keliauti? Jei taip, tai kur jau esi nukeliavęs? 

Keliavimas yra MANO GYVEIMAS. Kaip jau minėjau pirmame klausime, aš apkeliavau visą Jungtinę Karalystę 2006-2012-ųjų laikotarpiu. Kai buvau vaikas, keliavau po Rusiją su savo tėvais. 
Tada 2012-ųjų rugsėjį aš pradėjau keliauti po Europą. Aplankiau Lietuvą, Lenkiją, Vokietiją, Prancūziją, Ispaniją, Olandiją, Monte Karlą, Andorą ir Italiją (kur pasilikau gyventi vienerius metus). 
2014-ųjų spalį prasidėjo mano Lotynų Amerikos nuotykis. Pradėjau nuo Meksikos ir keliavau į Belizą, Gvatemalą, Salvadorą, Hondūrą, Nikaragvą, Kosta Riką, Panamą, Kolumbiją, Ekvadorą ir Peru (kur pasilikau gyventi beveik metus). 

Aš aplankysiu visas pasaulio šalis ir tai tik laiko klausimas. Šis pasaulis yra nuostabus ir aš tiesiog PRIVALAU viską pamatyti, rasti vietą, kuriai priklausau. 


Pati gražiausia vieta, kokią kada teko matyti. 

Meksikos paplūdimiai

Semuc Champey Gvatemaloje

Atitlao ežeras Gvatemaloje

Koks buvo įdomiauias nuotykis kelionių metu? 
Sunku paskayti, kuris nuotykis buvo įdomiausias. Keliaujant viskas tampa vienu dideliu nuotykiu ir tai lyg viena patirtis. Vienas įsimintiniausių įvykiu buvo, kai leidau laiką su savo draugais El Panchan viešbūtyje Palenque mieste Meksikoje. Tai tiesiog magiška vieta. Daugybė trobelių viduryj džiunglių, amatininkai pardavinėjantys savo gaminius, maži restoranai, tatiuruočių salonai ir NUOSTABŪS ŽMONĖS. Geriausios patirtys tos, kurs sutinku žmonių iš viso pasaulio...nuostabių žmonių...
Taip par pabandžiau močiutės Ajahuaskos ir senelio San Pedro (Peyote). Jie atveria duris į rojų, duris į save patį. Jei esi drąsus ir pasiruošęs - pamatysi tiesą apie viską! ;)

Jei dabar galėtum pasakyti kažką visam pasauliui, ką pasakytum? 
Norėčiau pasakyti: mylėk ir būk mylimas. Tavęs rytoj gali čia jau nebebūti tad padaryk viską šiandien šypsokis, verk, juokis, mėgaukis, pažink, būk dėkingas! Nėra nei geros, nei blogos patirties, tai tiesiog patirtys. Pabusk, pabėgiok, atrask ir būk savim, nesvarbu, ką sakys kiti - būk savimi ir didžiuokis būdamas nuoširdus! Tu esi viskas ir viskas yra dalis tavęs. Kiekvieną žmogų, kiekvieną gyvą būtybę laikyk savimi visada save "įstatydams į kito batus". Būk gailestings, užjaučiantis, kantrus, bet atsargiai, nešvaistyk laiko žmonėms ir dlaykams, kurie to neverti. Laikas tai viskas, ką iš tikro mes turime.Tai brangi gyvenimo dovana tad atsargiai 'investuok' save! ;) Suprask, kad pasauliui reikai keistis ir TU esi tas pokytis. BŪK pokyčiu, kurį nori matyti PASAULYJE. Nevalgyk gyvūnų, mylėk juos, vystyk savo dvasiškumą ir atrask vidinį save.



1 comment:

  1. Great Job Putting It All Together And Translating, You're A True Friend ! ;) <3

    ReplyDelete