Tuesday, October 28, 2014

Aditya

Susipažinau su Aditya, kai buvau Vokietijoje. Abu gana nedrąsus tai taip ir nebendravom daug, kol vieną dieną mano draugui Rushil išėju į vakarėlį, likom su instrumentais rankose. Aditya (tariama Adis) su gitara o aš su lūpine armonikėle. Po trumpo pokalbio muzikos kalba, prakalbom ir žodžiai. Net negaliu apskayt, kaip gera buvo kalbėtis. Tik valandą laiko (po kurios net užkimau) tačiau išsikalbėjom, atrodo, apie viską, kas širdy užima aukštas pozicijas; nuo knygos "Į laukinį pasaulį" nuostabumo iki visatos veikimo principų. Tad šis straipsni apie jį, Aditya, nuostabų vaikiną iš Indijos. 

Papasakok apie save. 
Praėjo jau 25 (gal net kiek daugiau) metų, kai įkvėpiau pirmąjį kartą. Nepaisant įprastinių kūno funkcijų darbo aš studijuoju energetiką. Būkime atviri mes, energetikai, esame lyg architektai, artistai, kurie kuria žalią ir švarią ateitį. Vis dar besivystančiose šalyse tokiose, kaip Indija, atsinaujinančios energijos išteklių technologijos yra labai ribotos, bet tai taip pat reiškia jog turime dar didelį neišnaudotą potencialą. Manau, kad studijos Vokitijoje suteikia man puikias glaimybes tobulinti savo žinias, kurias vėliau galėsiu pritaikyti grįžęs į Indiją. 

Ką mėgsti veikti laisvalaikiu?
Labiausiai mėgstu leisti laiką improvizuodamas su savo draugais. Aš tikiu, kad kiekvienas iš mūsų gali groti kažkokiu instrumentu bei rasti savo unikalų grojimo stilių. Aš groju gitara ir mėginu atrasti savo garsus, stilių. Taip pat man patinka susipažinti su įveiriausių sluoksnių bei požiūriu žmonėmis. Su jais įdomu diskutuoti apie gyvenimą, visatą, tiesą, tikslą ir pan.
Nesu godus skaitytojas, tačiau mėgstu skirti laiko skaitymui. Labiausiai man patinka filosofinės knygos, religinės ir mokslinės. Įdomu sužinoti daugiau apie istoriją, žmonijos pastangas įšaiškinti visatos paslaptis.

Tau patinka keliauti? Jei taip, kur jau esi keliavęs? 
Keliauti? Taip taip. Nuo tada, kai esu Europoje, dedu visas pastangas, kad galėčiau, kuo daugiau keliauti, sutikti naujų žmonių, sužinoti apie jų kultūras ir taip pat papasakoti apie savo šalį. :) Iki šiol spėjau aplankyti keletą vietų pačioje Vokietijoje, Šveicarijoje, Austrijoje, Vengrijoje, Čekijoje.  Keliaudams naudojuosi CS paslauga (CS - Couchsurfing yra socialinis tinklas, vienijantis keliaujančius žmones visame pasaulyje. Šio socialinio tinklo bendruomenę sudaro norintys iš arčiau pažinti svetimas kultūras, ieškantys, kas aprodys miestą, arba kur apsistoti.). CS dėka gavau tiek daug neįkainojamos patirties. Net jei mūsų šalis skiria didžiulis atstumas, rasdavome bendrą kalbą apie istorinius ir kultūrinius skirtumus. Žmonija tartum vienas didelis audinys. Išmokau jog skirtumai, kuriuos matome vieni kituose, turi būti puoselėjami, o ne kelti pyktį ar nepasitenkinimą. Galiausiai, juk mes visi esam lyg vieno didelio skirtingų patirčių paveikslo šešėliai - dinamiškos žmonijos sielos. 

Gražiausia matyta vieta?
Net sunku išsirinkti vietą, kuri būtų kažkuo gražesnė už kitos, bet tiesa, kai kitos vietos tieisog užgniuažią kvapą.Man pasisekė ir turėjau puikią galimybę aplankyti Himalajų ruožą Ladake (Ladakh). Vandenynas ir Maharaštra (Maharashtra) valstijoje Goa miesto pakrantė, Rajasthan dykuma, Danube ir Budapešto (Budapest) vaizdas nuo kalno viršūnės. Šveicarija, Berlynas, tamsūs Vokietijos miškai...ir nuostabūs žmonės sutikti CS dėka. :)

Įsimintiniausias nuotykis?
Man įsimintiniausias nuotykis yra kelionė motociklu nuo Mantali miesto iki Leh-Ladakh. Sutikau daug vietinių žmonių, kurie priėmė pernakvoti jų palapinėse. Taip pat širdį šildantis jų veikatingumas bei be galo skanus maistas! Buvau tiesiog pakerėtas jų plačių pažiūrų ir pasitikėjimo nepažįstamais žmonėmis. Gyvendami kone izoliuotose vietovėse, šie žmonės yra tokie žavingi, kad su jais net neįmanoma blogai praleisti laiko. Taip pat neįmano atsiskayti "paskraidyti" su jais nes jie turi tokių gerų dalykėlių svečiams jog atsisakyti būtų nuodėmė. ;)


Jei dabar galėtum kažką pasakyti visam pasauliui, ką pasakytum?
Nors mano suvokimas ir ribotas, bet visiems norėčiau pasakyti - nereikia nemylėti vien todėl jei nesuprantame. Mes esame tarytum vienas. Visas pasaulis žingsnis po žingsnio eina ta pačia realybe. Jei visi stengsimės suprasti ir mokytis vieni iš kitų, čia nebelikt ginčų ir atskirties. Visi einame savo unikaliu keliu. Šis unikalumas apibrėžia mus, kaip žmogiškas būtybes, bet mes privalome suprasti, kad mūsų tikslas yra tas pats. Kuo geriau pažinsime vieni kitus, tuo stipresnė meilę tvyros visame pasaulyke!



No comments:

Post a Comment